הפרוצדורה של הוצאה לפועל מתבצעת על פי הוצאה לפועל אשר נקבעה בשנת 1967, כדי להגשים שטר או החלטה שבוצעו באמצעות בית משפט. מטרת החוק הינה לבצע אכיפה ופרוצדורת גבייה אפקטיביים אל מול הגנה על הזכויות שלכם. החוק אינו דורש מהזוכה או מהחייב לבצע על ידי בא כוחם, אם כי לעזרה משפטית בפרוצדורה של הליכים קיימת משמעות עבור שני הצדדים של המטבע.

עורך דין הוצעה לפועל

מדוע מומלץ לכם להיעזר בשירותים של עורך דין הוצאה לפועל בחינם ?

אכיפה של פסק דין או גבייה של חובות לא לעולם הינה מטלה קלה אף מטעם הרשות. קיימים חייבים אשר משתדלים לנצל זכות וכן הגנה הקבועות בחוק לשלילי, כדי להתחמק ולהניח אבן נגף על נושים. הוצאה לפועל עורך דין עשוי לעזור לכם להפוך את אכיפה של פסק דין או את פרוצדורה הגבייה להכי אפקטיביים ובה בעת להגן על חוקיות ושלמות הפרוצדורה. עורך דין לענייני הוצאה לפועל ובעל מקצועיות בנושא, ילווה אתכם תוך שהוא בודק שהרשות מבצעת אכיפת פסק דין וכן גביית החוב מהחייב בעת מועטה. עורך דין מומחה להוצאה לפועל עשוי לייעץ בידכם במידה להמשיך בפרוצדורה של הוצאה לפועל הוא לגשת להכרזה על החייב כפושט רגל. הדבר בפרט במידה וקיימת דאגה כי החייב ישתדל לטשטש נכסים. במקביל הוא יבצע נגד ההכרזה על החייב כחייב מוגבל באמצעים. עורך דין המתמחה בהוצאה לפועל בקיא אף איך לחקור באופן אפקטיבי את החייב בפרוצדורה של חקירת יכולת, על מנת לסקל את הצ'אנס אשר בו החייב ישתדל להטמין את האמת על הסיטואציה הפיננסית שלו.

מה היא המשמעות של העזרה המשפטית עבור החייב?

המאבק עם פרוצדורת הוצאה לפועל הינה מורכבת ומלווה בסטרס וחייב אשר אינו מכיר את החוק ואת הפסיקה עשוי להרגיש בחוסר אונים. עזרה של עורך דין חובות הוצאה לפועל עשוי להקל במידת מה על החייב ולהפוך את התהליך ליותר קל. עורך דין מטעם המדינה להוצאה לפועל בקיא בחוקים אשר מארגנים את פעולת המערכת, ואף שולט במעשיות המקובלת, בשל כך עשוי לעזור לחייב להיות ניצב על זכויותיו כאשורן. הגורם לזה הוא שחרף השינויים האלה שחלו בחוק בשל תיקון עשרים ותשעה, עדיין נמצאות בחוק נתיבים שנותנים להסב נזק ניכר לחייב, החל בהוצאה של צו עיכוב יציאה מן הארת וכלה באיסור על חידוש דרכון ואף רישיון נהיגה וגם מאסר של חייב.

מה הם התפקידים של עורך דין הוצאה לפועל המלצות?

עורך דין בנושא הוצאה לפועל עוסק בתחומים אשר קשורים לפרוצדורת הוצאה לפועל. הוא ייתן בידי החייב ייעוץ התחלתי ויבחן שהפרוצדורות אשר מתרחשות ללא שזכויות החייב יקופחו. הוא יטפל במסירת הטפסים מבעוד מועד, להמעטה בהיקף החובות וישתדל באם אפשר לבלום את הגבייה דרך שמירה על כל מיני נכסים של החייב. הוא יבצע איחוד של תיקי הוצאה לפועל, על מנת למנוע או להוריד צו עיקול, לעזור להכרזה על חייב כמוגבל באמצעים ולמנוע סילוק מהדירה במצב של עיכוב בתשלומי משכנתא. יתרה מזאת, בכוחו לשמור על זכויות של החייב במצב של מכירת דירה בפרוצדורה של כינוס נכסים, להמליץ על פנייה לפרוצדורה של פשיטת רגל ולהכווין את החייב לפני חקירת יכולת ובזאת לגרום לכדי גמר משגשג של הפרוצדורה.

שכר טרחת עורך דין הוצאה לפועל –

עמלת מומחה עורך דין הוצאה לפועל
– 10-15% מערך התביעה

שעת ייעוץ עורך דין הוצאה לפועל
– 100-300 ש"ח

הגשת כתב תביעה להוצאה לפועל
עד 350 ש"ח  – 230-250 ש"ח

הגשת כתב תביעה להוצאה לפועל
עד 450 ש"ח  – 340-360 ש"ח

הגשת כתב תביעה להוצאה לפועל
עד 550 ש"ח  – 460-480 ש"ח

הגשת כתב תביעה להוצאה לפועל
עד 750 ש"ח  – 570-590 ש"ח

הגשת כתב תביעה להוצאה לפועל
עד 1,050 ש"ח  – 630-650 ש"ח

הגשת כתב תביעה להוצאה לפועל
עד 5,200 ש"ח –  670-690 ש"ח

הגשת כתב תביעה להוצאה לפועל
עד 6,900 ש"ח  – 860-880 ש"ח

הגשת כתב תביעה להוצאה לפועל
עד 7,500 ש"ח –  1,000-1,100 ש"ח

הגשת תביעה להוצאה לפועל
עד 25,200 ש"ח –  15% מסכום התביעה

הגשת תביעה להוצאה לפועל
עד 58,000 ש"ח  – 10% מסכום התביעה

הגשת שטר ללשכת ההוצעה לפועל
עד 500 ש"ח  – 130-150 ש"ח

הגשת שטר ללשכת ההוצעה לפועל
עד 10,000 ש"ח –  250-280 ש"ח

הגשת שטר ללשכת ההוצעה לפועל
עד 26,000 ש"ח  – 15% מסכום השטר

הגשת שטר ללשכת ההוצעה לפועל
עד 105,000 ש"ח  – 10% מסכום השטר

הגשה לביצוע פסק דין בהוצאה לפועל
לחוב שמגיע עד 260,000 ש"ח
–  5% מסכום הכולל

הגשה לביצוע פסק דין בהוצאה לפועל לחוב
שמגיע עד 520,000 ש"ח  – 4% מסכום הכולל

הגשה לביצוע פסק דין בהוצאה לפועל לחוב
מעל 520,000 ש"ח  – 3% מסכום הכולל

 

עורך דין לאיחוד תיקים והקלות נוספות –

קודם כל, באפשרות החייב להגיש דרישה עבור איחוד תיקים. אפשר לערוך בדיקה של תיק הוצאה לפועל בדרך מסוימת, כה שבאופן זה יאוחדו התיקים הנמצאים ויהיה ברשותו לשלם בהתאם לאמצעיו עבור התיק הקיים. החלופה מקלה על החייב, אבל כדי לערוך אותה הלכה למעשה, עליו להיות ניצב בתנאים והם לא פשוטים. באם החייב לא ניצב בתנאים, הוא עשוי לערוך פרוצדורת של פשיטת רגל. אין זה קשור באיזה שיטה החליט החייב ללכת, הוא צריך לפנות אל עורך דין הוצאה לפועל המלצות . חוות דעת משפטית מטעמו תעזור בידיו לערוך את הפרוצדורה באופן הכי אפקטיבי ומיטבי.

איך אפשר למצוא עורך דין בנושא הוצאה לפועל מקצועי אשר שמו הולך לפניו?

באפשרותכם למצוא עורך דין הוצאה לפועל חינם מומלץ בהרבה שיטות – קודם כל באפשרותכם לגשת אל הסמוכים אליכם – קרובי משפחה, חברים טובים וכיוצא בזה ולדרום מהם לעזור לכם לאתר עורך דין הוצאה לפועל בלוד . ישנה משמעות לגשת אל עורך דין גירושין הוצאה לפועל במידה וחבר טוב ו קרוב משפחה משתדלים להמליץ לכם עליו שהוא חבר טוב אך אינו מומחה בנושא – אל לכם לגשת אליו, אף במידה ושכר הטרחה שלו מועט. בגמר של תהליך הינו יערוך את הפעולה באופן מעט מיטבי והנכם עשויים להיכשל בתיק זה.

אינטרנט ורשת חברתית –

עוד חלופה לאיתור של עורך דין הוצאה לפועל יעוץ חינם עשויה להיערך באמצעות גלישה ברשת האינטרנט ווידוא כל מיני אתרים. באפשרותכם להקליד בשורת החיפוש את הביטוי – הוצאה לפועל עורך דין או לחלופין עורך דין לענייני הוצאה לפועל או ייצוג של חייבים ולאתר שפע רב של אתרים של משרד עורכי דין הוצאה לפועל.

בשל כך כי עסקינן בהרבה עורכי דין אשר מתעסקים בנושא, נדרש לערוך בחינה כוללנית ולבדוק את המקצועיות של כל עורך דין, את המצבים אשר בהם הוא טיפל. עורך דין מומחה להוצאה לפועל אשר ערך הרבה פרוצדורת גבייה של שטרות, שגשג בעריכה ארגון של נושים ושל בנקים, מסר ערר ומנע קנס של עירייה, העניק שמירה מאת צו מאסר וכן צו פינוי וכיוצא בזה יהיה עורך דין חובות הוצאה לפועל מקצועי וזה הוא הדבר לו הנכם נזקקים.

יתרה מזאת, עליכם לוודא איפה ממוקם המשרד שלו, האם הוא מורכב מהמלצות של קהל היעד שלו, במידה וקיים לו עמוד עסקי בפייסבוק והיה וכן, מומלץ לכם לבחון במידה והעמוד מורכב מחוות דעת של קהל יעד שלו, מה כמות הלייקים אשר הוא קיבל וכיוצא בזה.